Deel dit artikel
-

VEED-festival Nederland (YouTube) krijgt industriedag

Begin april hebben online marketeers er in de vorm van Insight Veed een nieuw dagcongres bij, eentje die louter en alleen om lokaal YouTubetalent draait.

Tijdens Insight VEED in de Amsterdamse Westergasfabriek delen bekendheden van YouTube het podium met de spelers uit de bureau- en merkenwereld om zo een helderder beeld van hun markt te schetsen. Onder de YouTubers: The Cinemates, Mertabi, Jiami Jongejan en EenhoornJoost.

Enkele thema’s van de industriedag: welke trends zijn er en hoe belangrijk zijn Snapchat, Facebook en Instagram voor een merk? Wat vertelt technologie over wat werkt bij online content?

Daarnaast wordt er een award uitgereikt voor de beste Brand Campagne van 2015. Hierbij bepalen de online makers de beste merkcampagne van 2015 waar YouTubers bij betrokken waren.

Insight VEED is de zakelijke variant van het gelijknamige event dat vorig jaar voor het eerst voor het publiek werd gehouden. Dit VEED Festival brengt de bekendste YouTubers en hun publiek bij elkaar, een dag die wordt afgesloten met de VEED Awards, publieksprijzen.

Vodafone, Endemol en Het PR Bureau hebben zich afgelopen voorjaar aan het event verbonden.

Foto: art_inthecity (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond