Deel dit artikel
-

Verkoopactiviteiten RTL Nederland in nieuw netwerk Ad Alliance

RTL Nederland gaat de verkoopactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, Triade Media en RTL onderbrengen in een nieuw video verkoopnetwerk onder de naam Ad Alliance.

De oprichting van Ad Alliance is volgens het mediabedrijf het antwoord op de behoefte van klanten aan verbeterde dienstverlening, innovatie op het gebied van adtech, targeting en data en op maat gemaakte (bereiks)oplossingen voor tv, social en online vanuit één aanspreekpunt.

Ad Alliance blijft zich via BrandDeli ook inzetten voor Discovery, Disney, DPG Media, Viacom en Ziggo. Als gevolg van deze stap komt dan ook een zeer beperkt aantal functies te vervallen.

De organisatie rust op vijf aandachtsgebieden:
• Sales: één primair aanspreekpunt voor zowel adverteerders als mediabureaus
• Creatie: passende creatieve concepten voor elke klantvraag
• Marketing, Intelligence & Operations: alle kennis vanuit insights en data centraal aangestuurd.
• Partnership Management & Innovatie: samenwerking met partners schaalbaar maken.
• Product: specifieke focus op productontwikkeling om klanten optimaal en op maat te bedienen

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond