Vertraagde start voor liveshoppingplatform Kijkshop

Liveshoppingplatform Kijkshop gaat vermoedelijk pas rond mei live. De komende weken vindt al wel een soft launch plaats. Technische problemen lagen ten grondslag aan de late lancering die was voorzien voor februari 2023, vertelde mede-eigenaar eigenaar Bart Quispel op de Webwinkel Vakdagen.
De naam Kijkshop werd uit een faillissement gekocht, maar heeft geen enkele relatie meer met de vroegere winkelketen, die in diverse vormen geen toekomst meer had.
Het platform zal zich met name richten op de leeftijdsgroep twintig- tot veertigjarigen, in de productgroepen beauty en fashion.
Verkopers zullen de livestreams zelf moeten verzorgen.
Of er voldoende belangstelling zal bestaan voor het platform moet nog blijken. Kijkshop heeft tot nu toe slechts ‘enkele merken’ weten te overtuigen.
Anders dan in Azië is er weinig belangstelling voor liveshopping in Europa.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond