Deel dit artikel
-

Verzekeringsbranche wel aanwezig, weinig actief op sociale media

Verzekeraars mogen dan wel aanwezig zijn op sociale media, de mate van activiteit van de accounts kent grote verschillen. Zo is 34 van de 42 verzekeraars te vinden op Twitter, maar is hiervan maar 22 echt actief op dit platform. (meer…)

Deel dit bericht

3 Reacties

Hans van der Mey

In mei 2011 heb ik voor het VVP een artikel geschreven over Social Media Intermediairs. Uitkomsten bovenstaande conclusies gelden ook voor intermediairs. Blijf het opvallend vinden. Transparantie is nu het toverwoord. Social Media is geen zenden. Maar juist luisteren en delen. Iets waar de financiële dienstverlening maar niet lijkt aan te wennen. Zet je social media juist in, dan is er een wereld te winnen. Enkele intermediairs ‘leven’ zelfs van social media!

Erik van der Veen

Ben dan wel benieuwd hoeveel van de fans van een merk medewerkers van het desbetreffende bedrijf zijn.

Denk dat het sowieso voer voor psychologen is: mensen die fan zijn van een verzekeringsmaatschappij 😉

john voorts

Buiten Vodafone scoorden T-Mobile en Tele2 ook in de Top 3.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond