Deel dit artikel
-

Social Conference: Viral gaan voorbij 2015

Hollywood heeft Oscars. Broadway heeft Tonys. Twitter heeft… Shorty Awards. Iedereen hoopt dat zijn apps, content en meer viral gaan op het sociale web. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Gregory Gallant heeft de afgelopen jaren als co-creator van The Shorty Awards de nodige lessen geleerd. Hij deelt ze graag op The Social Conference volgende week in Amsterdam.

Gregory Galant is mede-oprichter en executive producer van The Shorty Awards, de prijzen waar het beste van sociale media in de schijnwerpers wordt gezet.

Daarnaast is Gregory cofounder en CEO van Muck Rack, een platform waar PR mensen en journalisten ideeën presenteren, nieuws monitoren en de impact van artikelen meten. Volgens The NextWeb ‘één van de handigste tools voor media professionals’.

In december sprak Galant op LeWeb in Parijs over zaken die hij ook in Amsterdam zal benadrukken.

The Social Conference wordt 12 februari gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets zijn hier te bestellen.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond