Deel dit artikel
-

Virtuele tour door bananenteelt met stickers van Chiquita

Chiquita brengt bananen met Shazam stickers op de markt. Consumenten kunnen dan via de muziekapp een Shazam-code op de blauwe stickers scannen en zo meer te weten komen over het duurzaamheidsbeleid van Chiquita.

De stickers verwijzen consumenten door naar vijf verschillende VR-video’s die ontwikkeld zijn door het Nederlandse mediabedrijf Dffrnt Media. Ze laten zien hoe bananen geoogst worden en wat het bedrijf doet op het gebied van onderwijs, milieu, mensen en kwaliteit.

In de week van 20 augustus zullen in 36 Albert Heijn XL-winkels een VR-booth staan. Hier kunnen klanten met een professionele VR-bril de reis volgen die de bananen afleggen.

Chiquita zegt het eerste merk te zijn dat de Shazam-technologie gebruikt binnen de categorie versproducten. De actie loopt tot eind augustus.

Dit bericht is 9 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond