Deel dit artikel
-

Vivat lanceert nieuwe online verzekeraar

Verzekeraar Vivat lanceert onder de naam nowGo een nieuw digitaal label voor auto-, inboedel- en reisverzekering.

NowGo richt zich voornamelijk op de ‘early adopters’ en zegt het transparanter en makkelijker te doen dan de concurrentie. Er zijn geen ingewikkelde formulieren, lange wachttijden of onduidelijke informatie.

Anderhalf jaar geleden begon het werk aan het nieuwe label. Daarvoor richtte het oude Reaal Verzekeringen zich tot bureau RLVNT. Dat hielp bij de positionering, missie, visie, naamgeving, huisstijl, creatieve strategie en het communicatieconcept.

Jurgen Retra, managing director van RLVNT: “NowGo wordt het digitale platform waar de doelgroep geholpen en gemotiveerd wordt om zelf, op slimme wijze en zonder gedoe de juiste keuzes te maken als het gaat om complexere thema’s, zoals bijvoorbeeld verzekeren. Het fijne van deze eerste campagne is dat we dit niet gaan voorkauwen, maar dat ze het zelf kunnen ontdekken. Het reverse-effect tot aan de keuze voor nowGo versterkt deze gedachtegang, waarna het ervaren van vrijheid aan de ontdekker zelf wordt overgelaten.”

Foto: Thijs Paanakker (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond