Deel dit artikel
-

Volgende overname United Playgrounds: Fitzroy

Bureaugroep United Playgrounds koopt het strategisch creatieve bureau Fitzroy. Het is de zevende overname in krap twee jaar tijd.

Jur Baart van Fitzroy zegt in een persbericht: “In de afgelopen jaren hadden we de wind in de zeilen, maar we zien ook alle veranderingen die op onze opdrachtgevers en onszelf afkomen. De uitdagingen worden complexer en ondanks het feit dat we strategie, creatie en design goed op orde hebben, zullen we onszelf moeten verrijken met diepere kennis op het gebied van social, AI en digital en social commerce.”

Als onderdeel van een groep denkt de ondernemer dit beter voor mekaar te kunnen krijgen. Baart is samen met Marnix Tiggeloven en Mischa Schreuder verkopend eigenaar van Fitzroy. Het drietal vormt ook in de nieuwe constellatie ongewijzigd de directie van het bureau.

CEO Diederik Breijer van United Playgrounds bouwt sinds begin 2022 met investeerder Standard Investment aan een groep die data, techniek en creativiteit combineert voor end-to-end digitale producten en marketingcampagnes.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond