Deel dit artikel
-

Voormalig MD Superhero Cheesecake lanceert CX-start-up 10Nineteen

Rian Verhagen richt samen met Michelle Tan het nieuwe bureau 10Nineteen op. Ze willen de interne kennis en capaciteiten over customer experience-design bij klanten vergroten en hen onafhankelijker te maken van externe partijen.

voormalig MD van toonaangevend digital design bureau Superhero Cheesecake en VP van Media.Monks, Rian Verhagen, heeft 10Nineteen samen met strateeg Michelle Tan van Jam3 opgericht – met als doel om de interne kennis en capaciteiten op het gebied van customer experience (CX) bij klanten te vergroten en ze zo onafhankelijker te maken van externe partijen.

Verhagen, ex-Media.Monks en Superhero Cheesecake, zegt in een persbericht: “‘We hebben het spel jarenlang meegespeeld. Nu herschrijven we de regels. Bij 10Nineteen willen we snel concrete resultaten boeken met de klant.”

“Dankzij onze ervaring op het gebied van digitale strategie, digitaal ontwerp en creatieve productie begrijpen we zowel de taal van de boardroom als die van de teams die de ideeën uitvoeren. We verkopen geen productie-uren en middelen. Dat betekent dat we onbevooroordeelde, onafhankelijke outsider perspectieven bieden.”

Compagnon, Michelle Tan, ook eerder werkzaam bij genoemde bureaus, zegt: “We maken gebruik van data, onderzoek en gedragswetenschap om er voor te zorgen dat onze adviezen worden ondersteund door waardevolle inzichten en tastbare resultaten opleveren voor onze klanten.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond