Deel dit artikel
-

Vrouwelijke social experts in slagorde op The Social Conference

Influencers, storytelling, social innovatie, contentstrategie… Hoe fijn is het als je een expert het hemd van het lijf mag vragen? Dat kan op 21 maart tijdens The Social Conference. Acht vrouwelijke social experts staan tussen 9.00 en 10.00 uur klaar om in vijftig minuten jouw brandende vragen te beantwoorden en je te helpen op een vernieuwde manier naar je social strategie te kijken.

Aanwezig zijn Gonnie Spijkstra van Story First, Sanneke Boesveldt van VICE, Judith van der Rijt van Coca-Cola Nederland, story marketing expert Willemijn Vader (voorheen WhizPR), Kirsten Wagenaar van Bind, Cato Duyvis van The Best Social en Sara Mok van HEMA.

Over influencers gaat het ook in de sessie met Ronald Voorn van de Universiteit Twente en Jean-Paul Schaddé van Dooren van Babbage Company. Thema: wat zijn de voors en tegens van influencers in je mediamix?

Stel je voor dat je kon meedenken aan een nieuw social network, die privacy als het hoogste goed heeft. Zonder advertenties, je organiseert je eigen tijdlijn en het is open source, dus er zijn geen geheime algoritmes. Wat voor functies zou jij bedenken om je publiek te bereiken? Joel Hernández van Openbook, het alternatieve Facebook, organiseert een mini hackathon.

Tim van der Wiel van GoSpooky gaat het hebben over contentcreatie voor de nieuwe generatie. Welke platformen zijn over vijf jaar nog relevant?

The Avocado Show is de eerste avocado franchise brand ter wereld. Vanaf de eerste dag ging het nieuws wereldwijd viral en dat leverde kamperende fans voor de deur, 212+ miljoen views, meer dan 100.000 volgers en dagelijkse rijen voor de deur op. Elke hoofdstad van de wereld heeft al een franchise aangevraagd, de all roze kookboeken vliegen uit de winkel en ondertussen maakten ze ook nog een docu over avocado duurzaamheid. Hoe ze deze gekte veroorzaken, vertelt Ron Simpson je het liefst up close & personal.

Het succes van NOS Stories op Instagram mag niet ontbreken. Op Instagram worden de video’s werkelijks 17 miljoen keer bekeken. Hoe bereik je tieners op social media?

The Social Conference wordt op 21 maart gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Kaarten hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond