Deel dit artikel
-

Vtwonen en Pinterest samen in campagnemarketing

Vtwonen en Pinterest zijn een samenwerking aangegaan op het gebied van videocontent, afbeeldingverrijking en campagnemarketing. Het is de eerste keer dat Pinterest in deze omvang met een Nederlands merk samenwerkt.

Met de maandag gelanceerde en gezamenlijke campagne Win een vtwonen voorjaarshuis, waaraan vijf maanden worden gewerkt, worden consumenten aangespoord om na te denken over een frisse uitstraling van het eigen interieur.

Op Pinterest kunnen deelnemers een moodboard maken van producten en afbeeldingen van vtwonen.nl. Via Pinterest-knoppen in de afbeeldingen op vtwonen.nl kunnen deze eenvoudig worden gepind. De deelnemer die het meest inspirerende ‘voorjaarshuis’ Pinterest-bord maakt wordt door de jury beloond met de hoofdprijs en 6-pagina rapportage in vtwonen magazine.

De hoofdprijs bedraagt 10.000 euro én een vtwonen interieurstylist aan huis.

De campagne loopt tot en met zondag 12 mei.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond