Deel dit artikel
-

Wehkamp grootste motor achter online fashionverkoop

Uit recente cijfers van GfK Panelservices blijkt dat Wehkamp, als mass merchant, de grootste driver is achter de online verkoop van fashionproducten door vrouwen. Met een bereik van 61,3 procent laat het Neckermann (45) en Otto (24,8) ver achter zich. (meer…)

Deel dit bericht

3 Reacties

Jeroen Bos

@Ronald Kun je me dit uitleggen? “Met een marktaandeel van 60,4 procent laat het V&D (40,2) en Neckermann (31,6) ver achter zich” Waar komen die percentages vandaan?

Ronald ter Voert

@Jeroen: Nee ;-), dat moet ‘bereik’ zijn. Excuses voor de verwarring.

Ronald ter Voert

@jeroen: heb even de bewuste GfK-slide kunnen inzien. Vandaar ook even tekstueel de aanpassing tussen vrouwelijke fashionkopers en de groep (ook vrouwen) H&M-shoppers. Eerste groep betreft: ‘Population: 2 347 000 female fashion buyers 12+, with at least one website visit, sep-dec 2010’ en tweede groep: Population: 401 000 female H&M buyers 12+, with at least one website visit, sep-dec 2010

Is daarmee je vraag beantwoord?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond