Wehkamp en TUI en winnen DDMA E-mail Awards 2017

Wehkamp won zowel de juryprijs als de publieksprijs voor beste campagne tijdens de DDMA E-mail Awards 2017. Marjolein Kleiberg van TUI werd uitgeroepen tot E-mail Vrouw van het Jaar.
 
De jury looft Wehkamp Warenhuis Boost, de winnende campagne, vanwege de manier waarop klantdata is gebruikt om te personaliseren. ‘Maar ook de cultuur, de complexiteit en de gekozen aanpak zijn onderscheidend. Dit is de toekomst van e-mail: meer personalisatie en relevantie door content, timing en frequentie.’

Wehkamp versloeg de andere genomineerde campagnes ‘Tips na aankoop’ van Coolblue, ‘Persoonlijke Auto-aanbevelingen: Het mes snijdt aan drie kanten’ van Marktplaats en ‘VT Wonen Voorjaarshuis Actie 2017’ van Sanoma/VT Wonen.

Relevantie voor de klant heeft ook prioriteit bij Marjolein Kleiberg (TUI), de nieuwe E-mail Vrouw van het jaar, zo blijkt uit het juryrapport. ‘Marjolein heeft oog voor meer kanalen, andere merken, meer landen en de lange termijn. Zij durft intern verandering te prediken en vernieuwing te stimuleren. Voor de jury is Marjolein daarom de E-mail Vrouw van 2017.’

De andere genomineerde e-mailspecialisten waren Glenn Ikking van Marktplaats en Jochem Veenstra van de VakantieDiscounter.

1 Reactie

Gefeliciteerd met deze dubbele prijs Team van Wehkamp ! Marjolein uiteraard ook van harte !

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug