Deel dit artikel
-

Widespace start stemgestuurde advertentiecampagne

Widespace en Nuance Communications zijn een samenwerking aangegaan voor Nuance Voice Ads, oftewel advertenties met stemherkenning. ’s Werelds eerste voice ad-campagne gaat vandaag in Zweden van start.

Widespace heeft de stemherkenningstechnologie van Nuance geïntegreerd als onderdeel van haar mobiele advertentie-platform voor iOS en Android. Adverteerders kunnen daarmee interactieve en onderhoudende spraakgestuurde advertenties creëren binnen mobiele advertenties.

De campagne draait op de app van het Zweedse dagblad Expressen, en tv-gids Tv24. Na de start in Zweden wordt het nieuwe advertentiemodel ook snel aangeboden in Nederland.

Nuance Voice Ads werd al in april van dit jaar gelanceerd. Bij die gelegenheid werden afspraken gemaakt met creatieve agentschappen Digitas, IMD en Leo Burnett, maar ook met advertentienetwerken Millennial Media, Jumptap en Opera Mediaworks.

Deel dit bericht

1 Reactie

Joris

Haha ja meteen kopen die auto 🙂
Das wel goede reclame maar of je er echt wat aan hebt.
Als je nou die auto’s zou kunnen vergelijken met andere auto’s in die prijsklasse maar gewoon meteen een bos bloemen aanbieden of zeggen die auto moet je kopen lijkt mij een nutteloze app voor de gebruiker. Maar misschien stimuleert het Amerikanen om nog meer te kopen 😀

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond