Xenos verlengt samenwerking met Flik Flak als TikTok-partner
Winkelketen Xenos en Flik Flak, de TikTok agency uit Amsterdam, gaan een jaar langer met elkaar door. De samenwerking startte in 2023.
Xenos, in 1973 begonnen als kruideniersformule, speelt met de expertise van Flik Flak naar eigen zeggen in op de kracht van TikTok. De tijd van TikTokdansjes is voorbij en als ‘traditioneel’ Nederlands merk is TikTok cruciaal om relevant te blijven bij nieuwe doelgroepen.
Met meer dan 6 miljoen TikTok gebruikers, waaronder jong en oud, kan je niet meer om het platform heen, stelt Paulo Bruns, commercieel directeur bij Flik Flak. ‘Het is ideaal gereedschap om een community op te bouwen en verbinding te zoeken met de (nieuwe) doelgroep. Sinds Xenos en Flik Flak samenwerken groeide het aantal organische impressies met ruim 90 procent.’
De beide partners maakten meerdere ‘virals’, zoals het inhaken op de ‘Gnomes Trend’.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond