Yourzine en Searchresult lanceren bureau Adeptiv

Een jaar na de overname door PostNL voeren Yourzine en Searchresult een rebranding door. Het nieuwe bedrijf, met daarin ook Marvia en Cendris, gaat vanaf nu door het leven als Adeptiv.
“Dat staat voor de wijze waarop we opereren. De klantvraag hebben we leidend gemaakt voor wat we doen. Daarnaast passen we ons constant aan op de technologische mogelijkheden om optimaal resultaat te leveren”, licht directeur Sales & Marketing Michiel van Riemsdijk aan deze uitgave toe.
Klanten, veelal bedrijven met veel directe klantcontacten, kunnen de losse specialismen van Adeptiv inzetten, maar ook de onderneming als geheel inschakelen. Die omvat dan specialismen als datawetenschap, CRM/loyalty, SEO/SEA, display advertising, analytics, print/DM en profieldata.
Het team van bijna 250 man, waaronder een afdeling met 35 datawetenschappers, zit sinds kort in een nieuw pand aan het Willemsplein in Den Bosch. “Tegenover de Jheronimus Academy of Data Science. Daar hebben we een aparte ruimte ingericht op de zolder voor start-ups, en onze eigen mensen, om nieuwe ideeën te ontwikkelen of te testen.”
Yourzine en Searchresult zagen de omzet afgelopen jaar met 28 procent stijgen. Specifieke financiële details geeft Van Riemsdijk niet.
Waar Adeptiv zich richt op Nederlands allergrootste adverteerders, wil het bedrijf ook een sublabel creëren om het MKB mee te bedienen. Over de timing van de lancering is vooralsnog niets bekend.
Van Riemsdijk: “We hebben ook een visie op de internationale markt. PostNL is dan wel een hoofdzakelijk op de Benelux georiënteerd, maar we kunnen niet om het buitenland heen. Dat beseffen ze ook wel, niet in de laatst plaats omdat wij onze klanten volgen over de grenzen van Nederland.” Yourzine heeft al een aantal jaren een kantoor in Londen.
PostNL nam Yourzine en Searchresult in oktober 2016 over.
Yourzine en Searchresult werden in februari 2017 samengevoegd met PostNL-onderdelen Cendris Inzicht & Campagnes (I&C) en Marvia tot een nieuw bedrijf. Vandaag is de presentatie van het nieuwe merk.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond