Deel dit artikel
-

Youseum, Vodafone Ziggo en McDonalds naar Emerce Digital Marketing Live!

Wat zijn de ‘new solutions’ voor targeting en tracking? Hoe zorg je dat jij koning wordt over content, in plaats van alleen maar te blijven praten over ‘content is king’? En hoe zet je succesvol in op data, profiling en personalisatie? Ontdek het met early bird korting, tijdens Emerce Digital Marketing Live! op 2 juni in de Beurs van Berlage. Zeven zalen; groots, meeslepend en inspirerend!

Dit keer leer je over jaloersmakende digital marketing campagnes in search, mobile, content, tech, data en meer. Van ongekend futuristisch, tot verrassend simpel.

Sprekers die hebben toegezegd zijn Koen Derks van Youseum, Renske Siersema van KLM Royal Dutch Airlines over klantgedreven ondersteuning, Bram van IJsel Smits van De Koffiejongens over abonnementsmodellen, Wilko Koning van Samsung over Generatie Z, Lotte Derichs-Sluiter van Capgemini over klantenloyaliteit, Simone Neeling van VodafoneZiggo over marketing op het kleinste scherm, Jessica Westdijk van Univé over influencer marketing en Badal Marhé van Interpolis over de inzet van AI.

Emerce Digital Marketing Live! keert na twee jaar terug naar de Beurs van Berlage op 2 juni.

Dit is je laatste kans om mét early bird korting inzichten te krijgen, bestel vóór 27 april je ticket. Het volledige programma vind je hier.

Foto Peter Boer

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond