Zalando lanceert Stories

Zalando introduceert vandaag Stories: een nieuwe ervaring om klanten te inspireren, gecreëerd in samenwerking met Highsnobiety. Stories toont gebruikers op maat gemaakte content in een nieuw visueel format, zoals korte video’s met geïntegreerde winkelervaring.
Sinds vorig jaar heeft Zalando een meerderheidsbelang in Highsnobiety met als doel inspirerende modecontent te tonen aan nieuwe generatie klanten die op zoek is naar aantrekkelijke en meeslepende winkelervaringen.
Highsnobiety fungeert als strategisch en creatief adviseur en helpt Zalando bij het ontwikkelen van nieuwe inspirerende formats. Inmiddels heeft Zalando al meer dan 80 productdrops gepresenteerd die door meer dan 7 miljoen unieke gebruikers zijn bekeken.
Stories op Zalando wordt voorzien van wekelijkse contentupdates, waaronder vijf toonaangevende series: Cover Story, Style Bible, Guest Edit, The Perfect X en Unpacked. Zalando en Highsnobiety stellen de inhoud van de series zorgvuldig samen in overleg met uitgenodigde creatieve talenten.
Stories op Zalando is nu beschikbaar voor klanten in Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Zalando is van plan om Stories op Zalando volgend jaar uit te rollen naar meer markten.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond