Deel dit artikel
-

Zalando opent Beauty Store in Berlijn

Na de lancering van de productgroep Beauty opent Zalando nu ook een fysiek verkooppunt midden in Berlijn.

Het zogeheten beauty station is 160 vierkante meter groot en ligt in de hippe wijk Mitte. De winkel is bedoeld om Zalando als cosmeticaretailer op de kaart te zetten. En dat doen ze zo laagdrempelig mogelijk.

De winkel probeert het publiek te betrekken bij zowel zichzelf als cosmeticamerken. Dat gebeurt door er productlanceringen te houden en tutorials te geven. Dat soort gebeurtenissen moet ook weer kopij opleveren, fotografie en video, om te gebruiken voor Zalando’s marketingmedia.

In totaal liggen er producten in de fysieke schappen van 53 merken, waaronder Estée Lauder-merken, L’Oréal, Maybelline, Nails Inc. en jongere merken als Penhaligon’s en Percy & Reed. De webwinkel heeft het aanbod van 150 merken. Dat zijn een kleine vijfduizend producten.

Dit bericht is 9 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond