Deel dit artikel
-

Zeven nieuwe creatieve talenten bij N=5

Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.

Het bureau wil zijn toonaangevende positie op het gebied van digitale creativiteit verstevigen.

De nieuwe aanwinsten zijn Carsten van Berkel & Stefan Leendertse, onder andere bekend van prijswinnende campagnes voor Domino’s, Rogier Verbeek en Matthijs Schoo, onder meer verantwoordelijk voor de veel bekroonde vuurwerk campagnes van VeiligheidNL, Neeltje Vervoort & Maureen van den Akker en Interaction Designer Jordy van den Boom (ex-Fabrique).

N=5 probeert massamediale campagnes op oorspronkelijke wijze te combineren met creatieve en technologische nieuwigheden.

Deel dit bericht

2 Reacties

van Deurzen

Oh! Kijk, wij hebben er ook een man of 5 bij de laatste paar maanden. Mag ik die even doorgeven, dan wil ik graag ook een advertentie a la deze op Emerce!!!

van Deurzen

Schreef ik nou advertentie?! Wat dom… Ik bedoel natuurlijk een: Nieuwsbericht!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond