Deel dit artikel
-

Zusterbedrijf MediaMonks MightyHive opent kantoor in Nederland

Mediaconsultant MightyHive, onderdeel van S4Capital, opent vandaag zijn deuren in Nederland. Het zusterbedrijf van MediaMonks staat onder leiding van Richard Smoorenburg, eerder Chief Digital Officer bij IPG Mediabrands.

Smoorenburg ziet zich vergezeld door Suzanne Jansen, eerder wereldwijd verantwoordelijk als Practice Lead Analytics bij Artefact, als Head of Data.

Bureaugroep S4 Capital uit Engeland biedt in Nederland nu de combinatie van content, media en data op één markt. Dat moet de blauwdruk vormen voor de markten op de andere continenten waar de nieuwe bureaugroep actief is. Topman Martin Sorrell is nog steeds bezig met gerichte overnames om expertise en marktpositie in bepaalde geografischer regio’s te kopen.

Smoorenburg zegt in een persbericht: “Voor marketeers is inzicht krijgen in hun eigen data prioriteit nummer een, maar ze weten vaak niet waar ze moeten beginnen. Onder andere het verdwijnen van third party cookies, het beveiligen van first party data en privacy-overwegingen maakt data een urgent onderwerp. Met onze propositie doorbreken we de datasilo’s en geven we marketeers meer inzicht, kennis en controle over hun eigen data en marketing activiteiten. Samen met MediaMonks kunnen we de wetenschap van data en digitale mediaplanning combineren met de kunst van creativiteit.”

Mightyhive is sinds december 2018, naast het Nederlandse MediaMonks, de andere pijler onder S4 Capital.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond