Naar Emerce.nl

Conversie optimalisatie


Voor wie?   –  Programma  –  Docent  –   Beeckestijn Business School  –  Inschrijven

De nieuwste CRO inzichten en tools

De wereld van conversie optimalisatie is continue in ontwikkeling. Vanzelfsprekend wil je een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website. In deze training krijg je onder andere de laatste inzichten op het gebied van data-driven conversion, personalisatie, A/B testing en het gebruik van bots. Door slim gebruik te maken van de nieuwste tools en statistieken maak je doelgerichte aanpassingen waardoor je conversieratio zal stijgen.


Voor wie?

E-commerce is een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Je bent erop gericht meer online resultaat te boeken en hebt dan ook al een stevige online marketingmix staan: linkbuilding, SEO, SEA, affiliate marketing. De inmiddels ‘klassieke’ middelen begrijp je wel en de ROI breng je in kaart met Google Analytics. Je bent klaar om de volgende stap te zetten en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden.


Je leert:

  • De belangrijkste verleidingsprincipes kennen en ze effectief toe te passen.
  • De doelgroep écht begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen.
  • Hoe je met personalisatie conversie kunt verhogen.
  • Een A/B test op te zetten, resultaten te analyseren en op basis daarvan verbeteringen door te voeren.
  • Het rendement van conversieoptimalisatie inzichtelijk te maken.
  • Hoe je de conversie kunt meten, bijsturen en optimaliseren.

Wanneer, waar en investering?

Bekijk de agenda voor alle startdata

In Amsterdam, Leusden en Utrecht

€ 1.345,- voor 2 dagen, exclusief btw, inclusief materialen en catering

Programma Conversie optimalisatie

Dag 1
09:30 – 12:30 Vaststellen conversiedoelen & het verkrijgen van klantinzicht 
13:30 – 16:30 Kooppsychologie & -boosters

Dag 2
09:30 – 12:30 Koopstijlen en personalisatie
13:30 – 16:30 Toepassen van opgedane kennis: het conversie actieplan


Docent

Eddy Boeve is partner bij full-service online marketing bureau Booming. Eddy helpt organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 20 jaar ervaring in interaction design traint hij organisaties beter bruikbare software producten te ontwikkelen, die aansluiten op de wensen van gebruikers. Eddy traint daarnaast online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversie-optimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.


Beoordeling door deelnemers

Deelnemers beoordelen deze opleiding gemiddeld met een 8,7

Fijn om een actieplan te hebben voor mijn dagelijkse werkzaamheden.

De training was net zo leuk als het zien stijgen van je conversieratio.

Een must voor iedereen die CRO serieus wilt nemen, maar niet goed weet waar of hoe te beginnen buiten de traditionele ‘laat ons de kleur van de knop eens veranderen naar oranje’.

Een leerzame cursus met een fantastische coach: Eddy, bedankt!


Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Emerce verzorgt de opleiding in partnership met Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management. Inschrijven kan uitsluitend via deze pagina. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt. Emerce en Beeckestijn zorgen samen voor een onvergetelijke ervaring.


 

Opleidingsinformatie
  • Opleidingsgebied2 dagen
  • Opleidingsniveau:HBO+
  • Investering:€ 1.345,-
  • Datum:
    → 4 en 11 dec 2019 (nog enkele plekken beschikbaar)
    → 7 en 14 jan 2020
Docenten
Eddy Boeve


Verwante opleidingen