Naar Emerce.nl

Deep dive B2B Storytelling

Storytelling voor B2B leadgeneratie

Je prospects oriënteren zich steeds meer online. Om inzicht te krijgen in dit veranderend klantgedrag, heb je meetbare en aantrekkelijke content nodig. Maar hoe weet je welke content aanslaat? Krijg in deze deep dive de handvatten voor het vertellen van een verhaal dat ‘klikt’.. Ontdek hoe je daarbij gebruik maakt van je funnel. En leer wat wel en niet werkt om het verhaal van je bedrijf te laten aansluiten bij (potentiële) klanten. Deze deep dive is voor iedereen die effectief gebruik wil maken van storytelling voor meer sales.

✔️ Genereer meer leads door pakkende verhalen te vertellen

Tijdens de deep dive geeft Antal je alle ingrediënten die je nodig hebt voor het maken van een overtuigend verhaal. Aan de hand van een concreet stappenplan ga je direct aan de slag met je funnel. Ook leer je de theorie toe te passen op je eigen case. Na de deep dive krijg je de mogelijkheid je verhaal te laten beoordelen door de docent.

Leer tijdens deze deep dive: 
  • De soorten verhaaltypen voor elke fase van je funnel 
  • Alles over de opbouw van je campagne format 
  • Verschillende contentvormen en content tactieken uit de B2B-praktijk:
    • See fase: social media posts, adverteren en user generated content
    • Think fase: whitepapers, webinars, beurzen en inbound marketing technieken
    • Do fase: landingspagina’s, marktplaatsen
    • Care fase: email marketing, engagement, reviews
  • Hoe je content kunt automatiseren(+ stappenplan)
  • Hoe je verhalende, engaging  content schrijft
  • Hoe je voor meer engagement zorgt door met de volgorde van narratieven te spelen

Extra: laat je verhaal beoordelen door de docent na afloop van de deep dive.

Voor wie?

Deze deep dive is voor iedereen die in business-to-business méér leads wil genereren. Zoals  online marketeers, product managers, ondernemers, webredacteurs, accountmanagers, communicatieadviseurs en bijvoorbeeld marketingmanagers.  

Programma

09:30 – 10:30 Verhalen koppelen aan je funnel
10:30 – 10:45 Pauze
10:45 – 11:45 Leads genereren door pakkende verhalen 
11:45 – 12:00 Pauze
12:00 – 13:00 Toepassen theorie op je case

Docent

Antal de Waij heeft ruim 12 jaar ervaring bij verschillende multinationals, is oprichter van Engagement Media en heeft in de ‘digitale economie’ zijn sporen verdiend als marketingmanager en marketing directeur. Hij introduceerde digitale televisie in combinatie met internet bij UPC en Tiscali Nederland.  En is voorzitter van de commissie social van de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA).

 

Opleidingsinformatie
  • OpleidingsgebiedOnline classroom
  • Investering:€245,-
  • Datum:→ 14 oktober 2021


Verwante opleidingen