Naar Emerce.nl

Deep dive: Influencer marketing

Bereik marketingdoelstellingen met Influencer Marketing

We zijn 24/7 online, leven op social media, en advertising van merken proberen we zoveel mogelijk te ontwijken. Influencer marketing groeit harder dan ooit en is de meest effectieve vorm van pull marketing. Het is niet langer de vraag óf je influencers toevoegt aan de marketingmix, maar juist hoe je zoveel mogelijk impact hebt. Om als merk de concurrentie voor te blijven en eruit te springen, wil je weten wat er speelt en waar je op dient te letten.  

✔️ Speel in op de behoefte van je doelgroep

John Meulemans, founder van influencer marketing bureau 3sixtyfive, neemt je mee in de wereld van influencer marketing die continu in beweging is. Grote kans dat je merk momenteel met influencers samenwerkt, maar haal je er al alles uit? De behoefte van je doelgroep is continu in ontwikkeling, dus je marketing activiteiten dienen continu mee te bewegen en liefst nog voorop te lopen!

✔️ Ontdek de kansen van je bestaande influencer marketing efforts 

In deze deep dive komt bijna alles aan bod wat momenteel speelt: van social platforms,  live shopping, aangescherpte metrics en tot virtual influencers. We zoomen ook in op je eigen merk, waarbij we interactief op zoek gaan naar kansen die je momenteel aan je bestaande influencer marketing efforts kunt toevoegen. 

✔️ De transitie van de influencer marketing

Tijdens deze deep dive bespreekt John de transformatie van de influencer marketing wereld en welke kansen dit voor jou biedt. Verwacht een sessie vol praktische tips en tricks, best practices en insights die je aan het denken zetten, én helpen je efforts naar een hoger niveau te tillen. 

Tijdens deze deep dive leer je: 
  • de ingrediënten voor succes in influencer marketing
  • tips en tricks door best practices uit de industrie  
  • dé influencer marketing trends van 2021
  • kansen spotten voor je influencer marketing strategie 
Doelgroep

Marketing specialisten, brand managers, e-commerce specialisten en all-round marketeers die influencer marketing inzetten en naar een hoger niveau willen tillen, om hun branding te versterken en hun business een boost te geven.

Programma 

09:00 tot 10:15 – Introductie en best practices
10:15 tot 10:30 – Koffiepauze 
10:30 tot 11:45 – Trend sessie en virtual influencers
11:45 tot 12:00 – Koffiepauze 
12:00 tot 13:00 – Kansen voor je merk en recap

Biografie

John Meulemans heeft ruim 20 jaar ervaring in digital marketing en is Founder & Strategy Director bij 3sixtyfive. Het eerste award winning influencer marketing bureau van Nederland dat zich richt zich op het ontwikkelen en opschalen van campagnes en programma’s, met als doel branding en meer conversie.

Opleidingsinformatie
  • OpleidingsgebiedOnline classroom
  • Investering:€245,-
  • Datum:25 mei 2021


Verwante opleidingen