Naar Emerce.nl

Deep dive: Online Persuasion

Prikkel het onbewuste brein

Leer hoe je met neuromarketing bewust het (on)bewuste brein kan sturen. Verhoog morgen de conversie voor je webshop of website. In alle stappen van de funnel! 

Conversie is psychologie. Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Inzicht in de werking van het brein is voor iedere marketeer, conversie specialist, growth hacker en ondernemer onmisbare kennis. Geen omzet en opdrachten meer missen? Meld je meteen aan voor deze Deep dive online persuasion.

✔️ Werk met bewezen psychologische principes. 

Wat motiveert je bezoekers? Wat nemen ze waar? Hoe nemen ze waar? Hoe nemen ze beslissingen? Wat is de invloed van tekst en design op conversie? Deze Deep dive gaat over het begrijpen van het consumentenbrein. Je ontdekt hoe je de kennis van experts zoals Daniel Kahneman, Robert Cialdini, Siegfried Vögele en BJ Fogg concreet voor je eigen situatie inzet en zo je omzet en conversie verhoogt. 

✔️ Volg de gestructureerde aanpak. Succes verzekerd! 

Leer hoe je betere websites, e-mails, social posts en landingspagina’s ontwerpt. Hoe je teksten schrijft die bezoekers aanzetten tot actie. Hoe je met beeld het gewenste gedrag oproept. Martin van Kranenburg neemt je met veel praktijkvoorbeelden, stap voor stap mee, in hoe je met neuromarketing de conversie van je webshop of website succesvol verhoogt. In alle stappen van de marketing funnel. 

In de Deep dive Online Persuasion leer je:
  • de laatste trends en ontwikkelingen van online persuasion van internationale experts
  • de kracht van het onbewuste brein voor conversie
  • hoe je het onbewuste brein verleidt en het bewuste brein laat beslissen
  • verleidingsprincipes van Cialdini concreet toepassen
  • herkennen van koopsignalen: niet iedereen beslist op dezelfde manier 
  • toepassen van nudging, hidden-persuasion en pre-suasion
  • schrijven voor het brein: teksten die (on)bewust aanzetten tot actie 
  • de rol van beeld, video en design voor conversie
  • best practices van andere websites en webshops in je eigen branche

Kortom: leer de juiste dialogen, op het juiste moment, voor het juiste segment uitwerken in alle stappen van de klantreis 

Voor digital professionals met ambitie

Ben je bezig met conversie optimalisatie en/of usability van je website of ben je van plan dat te gaan doen? Dan is deze Deep dive voor jou. Professionals die hiermee het verschil maken zijn (online) marketeers, webshop-, product-, category managers, content specialisten, conversie marketeers, UX designers, maar ook marketing- en communicatiespecialisten, uitgevers, ondernemers en startups. 

Volg de volledige Deep dive in 4 uur 

09:00 tot 10:15 – Kom erachter hoe het brein werkt en ontdek neuromarketing 
10:15 tot 10:30 –  Koffiepauze (15 min)
10:30 tot 11:45 –  Voorbeelden en best practice 
11:45 tot 12:00 –  Koffiepauze (15 min)
12:00 tot 13:00 – Toepassen op je eigen case

Nr. 1 spreker over e-commerce en neuromarketing 

Martin van Kranenburg is een van de meest gevraagde conversie-, personalisatie- en neuromarketing sprekers en trainers in Nederland. In 2020 was Martin de nr. 1 spreker over e-commerce en neuromarketing op de Webwinkel Vakdagen van alle 200 sprekers. Martin is schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Hij is tevens partner en ontwikkelaar van de e-learning Schrijven voor het brein. Hij geeft incompany trainingen voor grotere en kleine spelers zoals Zeeman, Hobbygigant, DPG Media, Neurensics, PUUR Exloo en de cultuursector in Amersfoort. Stuk voor stuk bedrijven die de ambitie hebben om online hard te groeien.

Opleidingsinformatie
  • OpleidingsgebiedOnline classroom
  • Investering:€245,- excl. BTW
  • Datum:
    → 25 maart (nog twee plekken)
    → 8 juli


Verwante opleidingen