Naar Emerce.nl

Deep dive Opportunity Mapping

Leer de ontwikkelkansen van je product of dienst sneller te zien en te verzilveren

✔️ Meer focus, meer fun
Hoe vertaal je klantinzichten en ideeën voor verbetering van de customer journey door naar de juiste acties? Opportunity Mapping helpt je te focussen op kansen en verbeteringen sneller te implementeren. Zo verbeter je de klantervaring en zorg je voor meer duidelijkheid en plezier in je werk.

✔️ Leer hoe je prioriteiten stelt bij productontwikkeling
In deze deep dive krijg je door experts aan de praktijk getoetste tools om de juiste prioriteiten te stellen. Leer hoe je stakeholders op het juiste moment kunt betrekken om knopen door te hakken, en snel waardevolle producten of nieuwe functionaliteiten op te leveren.

Na deze deep dive weet je:

  • Hoe je inzicht krijgt in de grootste ontwikkelkansen voor je product of dienst
  • Wie je nodig hebt om de juiste beslissingen te nemen
  • Hoe je de ontwikkeltijd van productontwikkeling verlaagt
  • Hoe je opportunity mapping methodes toepast binnen je organisatie

Voor wie is deze sessie geschikt

Alle professionals die binnen hun organisatie (deel)verantwoordelijk zijn voor CX, UX, marketing, innovatie, product management of productontwikkeling.

Programma 

9.00 – 9.30 Introductie en inzicht in elkaar cases
9.30 – 10.00 Wie en wat nodig per fase van productontwikkeling
10.00 – 10.30 Problem framing
10.30 – 10.45 Koffie break
10.45 – 11.30 Opportunity mapping
11.30 – 12.00 Lean UX

Docent

Marieke Morsch is innovation lead bij Online Department en heeft veel ervaring in het borgen en opzetten van innovatie- en design processen binnen grote en complexe organisaties en het faciliteren van design- en discovery sprints.

Opleidingsinformatie
  • OpleidingsgebiedOnline classroom
  • Investering:€295,- excl. BTW
  • Datum:→ 27 september 2022


Verwante opleidingen