Naar Emerce.nl

Digital marketing strategie

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Speel in op het veranderende koop- en oriëntatiegedrag

Vergroot je kennis van nieuwe online strategieën om succesvol te blijven

Mis je kennis om je product- en serviceaanbod meer social te maken? Denk je dat de customer journey beter kan worden ingericht? Kortom, heb je het idee dat je wordt ingehaald door ontwikkelingen in digital en wil je daar wat aan doen?

De veranderingen gaan snel. Nieuwe technologieën schieten als paddenstoelen uit de grond. Hierdoor kun je het overzicht en je grip op alle digitale mogelijkheden verliezen. Schrijf je in voor de opleiding Digital marketing strategie om bij te blijven en nieuwe kansen te benutten.

De opleiding Digital marketing strategie bereidt je voor op een nieuwe digitale toekomst. Je leert onderbouwde strategische keuzes te maken en je organisatie daarin mee te nemen. Je krijgt inzicht in nieuwe technologieën en het veranderende koop- en oriëntatiegedrag van klanten en kijkt kritisch naar je business- en verdienmodel.

Voor wie?

Deze opleiding is bedoeld voor marketing & e-commerce managers, online managers, digital marketeers, marketeers, online specialisten, ondernemers en start-ups. De opleiding is interessant voor iedereen die op strategisch niveau bezig is met digitale marketing strategie. Hij is echt iets voor jou als je een kei bent in je vak. Als je talent combineert met de motivatie en skills om hét verschil te maken.

Leer hoe je een digitale marketingstrategie formuleert

Na deze opleiding ben je in staat een goed onderbouwde digitale marketing strategie te formuleren, die je organisatie verder brengt.

Wat zijn de trends, welke technologische ontwikkelingen mag je niet missen en hoe ga je om met het veranderend gedrag van klanten?  Welke impact heeft digital op de organisatie en veranderende business- en verdienmodellen? Leer hoe digitale innovatie je mogelijkheden biedt tot andere typen waardeproposities, voor een succesvolle organisatie.

Aan bod komt:
  • Digitale marketing strategie en planning. Je leert welke strategische keuzes je moet maken bij de formulering van je digitale marketing strategie en wat de impact van digital is op je product- en service aanbod en processen.
  • Digital marketing channels en customer journey. Je leert de customer journey in kaart te brengen met bijbehorende touch points en hoe je digital marketing kanalen inzet om de experience en resultaten te verbeteren.
  • Social Business. Je leert Social media in de juiste context te plaatsen en aan te geven waar dit in de organisatie waarde toevoegt.
  • Content strategie en management. Je leert waarom een cross mediale content strategie essentieel is voor het bereiken van je doelstellingen en hoe je de content strategie verankert binnen je organisatie.
  • Digital analytics. Je leert hoe je digitale data verzamelt en benut om tot klantinzichten te komen.
  • Digitale transformatie. Je leert wat de impact van digitalisering is op leiderschap en gaat in op het belang van een wendbare organisatie.
Wanneer, waar en investering?

Digital marketing strategie is onderdeel van Emerce summer school: rond de opleiding binnen 1 week af!

31 oktober, 7, 14 en 21 november 2017. Bekijk de agenda voor alle startdata.

In Amsterdam, Leusden en Utrecht

€ 2.995,- voor vier dagen, exclusief btw, inclusief materialen en lunch
€ 2.875,- voor Emerce leden en betalende deelnemers aan Emerce events in het afgelopen jaar

Programma Digital marketing strategie

Dag 1
9:30 – 12:30 Trends, technologische ontwikkelingen en veranderend gedrag
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Veranderende business- en verdien modellen

Dag 2
9:30 – 12:30 Digital marketing strategie en planning
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Digital marketing channels & customer journey

Dag 3
9:30 – 12:30 Social business
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Content strategie & management

Dag 4
9:30 – 12:30 Digital Analytics
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Digital transformatie
16:30 – Afsluitende borrel

Docenten
Bart Vijfhuizen

Bart VijfhuizenAls Senior Strateeg bij Jungle Minds helpt Bart bedrijven in binnen- en buitenland in het traject van digitale strategie tot en met realisatie. Dit betekent dat Bart zich bezighoudt met inhoudelijke vraagstukken, Product Owners begeleidt bij de realisatie van concepten en klanten helpt bij het inrichten van een wendbare digitale organisatie. Bart vindt het leuk om abstracte ideeën te bedenken. Maar nog leuker vindt hij het om ze werkelijkheid te maken. Bart helpt organisaties de nodige transformatie te maken op de manier die het beste past bij de digitale toekomst: door de mouwen op te stropen en voor te gaan in het transformatieproces.

Antal de Waij

Antal de WaijAntal heeft ruim 12 jaar ervaring bij verschillende multinationals en is oprichter van Engagement Media BV. In de ‘digitale economie’ heeft hij zijn sporen verdiend als marketing manager en marketing directeur. Bij UPC en Tiscali Nederland introduceerde hij digitale televisie in combinatie met internet. Ook is hij voorzitter van de commissie social van de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA).

Olivier van Hees

Olivier van HeesOlivier heeft een ingenieurs achtergrond en bijna 10 jaar ervaring in E-commerce en data driven marketing. Vanuit verschillende functies bij o.a. Deloitte Consulting en iProspect heeft hij tientallen organisaties geadviseerd in het benutten van data om marketing slimmer en effectiever te maken. Op dit moment is Olivier werkzaam bij Objective Partners als Lead Business Consultant, waar hij bedrijven adviseert op het gebied van conversie attributie en media mix modelling.

** Deelnemers beoordelen deze opleiding gemiddeld met een 7,5 **

Beeckestijn Business SchoolBeeckestijn Business School

Emerce verzorgt de opleiding in partnership met Beeckestijn Business School. Hét opleidingsinstituut voor online marketing, communicatie & sales en klantgericht ondernemen.

Inschrijven kan uitsluitend via deze pagina. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt. Emerce en Beeckestijn zorgen samen voor een onvergetelijke ervaring.

Heb ik wat er voor nodig is?

Stel jezelf de volgende vragen. Ben ik een kei in mijn vak en wil ik nog beter worden? Heb ik de motivatie en skills om mij Digital marketing strategie helemaal eigen te maken? Wil ik direct aan de slag met Digital marketing strategie? Driemaal ‘Ja’, dan is het slim om mezelf nu in te schrijven voor deze opleiding.



  • Beste docenten van NL
  • Netwerken op niveau
  • Exclusief bij Emerce

 

 

Opleidingsinformatie
  • Opleidingsniveau:HBO+
  • Investering:Vanaf € 2.875,-
  • Datum:31 okt, 7, 14 en 21 nov


Verwante opleidingen

Growth hacking
Innovatie

Growth hacking

Leer met Growth hacking sneller groeien Ontdek de ‘7 pilaren van Growth Hacking’...