Naar Emerce.nl

Martin van Kranenburg

Docent: Online persuasion & Online Personalisatie

Specialisme: usability, conversie- en persuasion, en hoe je bezoekers onbewust beïnvloedt voor meer rendement uit je online doelstellingen.

Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie en neuromarketing. Martin heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen (1995–2006) en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu. Hij is een gepassioneerd spreker die je laat zien hoe je websitebezoekers subtiel kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten boekt.

Specialist in online beïnvloeden

Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Wil je je inzichten verbeteren in het consumentenbrein? Schrijf je nu in voor de opleiding Online persuasion of voor Online personalisatie 

Contact informatie
Social Media

Docent bij de volgende opleidingen