Naar Emerce.nl

Inschrijven

Schrijf je nu in!

Kies hieronder de opleiding die bij je past en schrijf je direct in.

Advanced SEO

Weet je “bijna” alles al van SEO en Google? Speciaal voor inhouse en agency SEO specialisten. Wat als je je techniek en tekst voor 100% op orde hebt, hoe ben je dan nog de beste in de markt. Leer hoe je omgaat met duplicate content issues, linkwaarde verdeling en linkbuilding in zwaar beconcurreerde branches.
Lees meer over de opleiding Advanced SEO.

Advanced SEO

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Advanced marketing analytics

Je weet wat ROI, eCPM en een customer journey is? Je wilt graag meer invloed hebben op belangrijke beslissingen binnen je organisatie of je eigen beslissingen meer ‘fact based’ maken? In de opleiding Advanced marketing analytics ga je aan de hand van je eigen praktijkcase aan de slag.
Lees meer over de opleiding Advanced marketing analytics.

Advanced marketing analytics

    Voor vier halve dagen, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Advanced Google advertising

Advanced Google Advertising verdiept je kennis van online advertising en geeft je een voorsprong in de zwaar concurrerende markt van online media, digital marketing en e-commerce. Je hebt al enige ervaring met Google Adwords en wil nu ook de advanced search en display campagne mogelijkheden leren toepassen.
Lees meer over de opleiding Advanced Google advertising.

Advanced google advertising

    Voor 3 dagen, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Advanced social media management

Heeft je organisatie social media samen met paid en owned media ingericht en is het klaar voor het ‘next level’. En wat nu? Wat is het rendement van de inspanningen? Hoe maak je dat duidelijk aan het management? De organisatie wil resultaten zien.
Lees meer over de opleiding Advanced social media management.

Advanced social media management

    Voor zes halve dagen, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Agile marketing

In vier onderdelen verspreid over twee dagen leert u Scrummen in de front-end, empirisch onderzoeken, het tot concreet maken van uw digital marketing strategie, iteratieve creatie, het managen van zelforganiserende teams en het leveren van de hoogste Customer Value.
Lees meer over de opleiding Agile marketing.

Agile marketing

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

B2B online marketing

Deze driedaagse opleiding geeft je inzicht in hoe jij op een andere manier meer bezoekers op je website krijgt, een betere conversie en meer sales qualified leads. Hoe kun je meer relevant worden voor je doelgroep?
Lees meer over de opleiding B2B online marketing.

B2B online marketing

    Voor drie dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Brand design

Hoe bouw je een sterk merk? En wat kan je leren van merkleiders? In de opleiding Brand design maak je een goede analyse en merkstrategie die helpt bij brand activatie en communicatie. Goed briefen en aansturen van creatieve bureaus is van belang om een sterk merk te bouwen.
Lees meer over de opleiding Brand design.

Brand design

    Voor drie dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Business model canvas

Leer een optimale klantervaring te ontwikkelen: vertaal consumenteninzichten tot concepten en ideeën die de klant echt raken. Concretiseer dit vervolgens naar een ontwerp van onderscheidende touchpoints en services en implementeer dit ontwerp op de juiste wijze in de organisatie.
Lees meer over de opleiding Business model canvas.

Business model canvas

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Conversie optimalisatie

Deze tweedaagse training gaat over het verbeteren van conversion door het toepassen van psychologische principes, beter werkende copywriting en -content, de juiste aangeboden extra services en het optimaliseren van het koopproces.
Lees meer over de opleiding Conversie optimalisatie.

Conversie optimalisatie

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Crossmediale contentmarketing

Deze driedaagse opleiding geeft de juiste basis voor een goede content strategie. Hoe kan het juiste type content verschil maken en bijdragen aan het behalen van de doelstellingen. Hoe pak je dit aan en waar moet je op letten. Wat is de juiste crossmediale mix.
Lees meer over de opleiding Crossmediale contentmarketing.

Crossmediale content marketing

    Voor drie dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden


Design Thinking

Deze opleiding geeft een praktische en theoretische basis hoe klantinzichten kunnen worden vertaald naar verbeterde of vernieuwde klantervaringen. Leer tijdens deze opleiding alles over design thinking met als doel de juiste customer experience te creëren voor meer loyale klanten.
Lees meer over de opleiding Design Thinking.

Design Thinking

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Digital marketing strategie

Deze vierdaagse opleiding geeft de juiste basis voor een goede online marketing strategie. Hoe ziet de customer journey eruit en welke rol speelt digital hierbinnen? Hoe zou je jouw strategie moeten wijzigen om succesvol te zijn in de toekomst?
Lees meer over de opleiding Digital marketing strategie.

Digital marketing strategie

    Voor 4 dagen, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden
Google Analytics

Om je (mobiele) site continu te kunnen verbeteren en op de resultaten te kunnen bijsturen is het belangrijk om te weten wie er op je website komt, waar je bezoekers vandaan komen, hoe zij zich gedragen en wat ze op je website komen doen.
Lees meer over de opleiding Google Analytics.

Google Analytics

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen, lunch en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Digital marketing strategie

Deze vierdaagse opleiding geeft de juiste basis voor een goede online marketing strategie. Hoe ziet de customer journey eruit en welke rol speelt digital hierbinnen? Hoe zou je jouw strategie moeten wijzigen om succesvol te zijn in de toekomst?
Lees meer over de opleiding Digital marketing strategie.

Digital marketing strategie

    Voor 4 dagen, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden
Influencer marketing

Meer en meer beïnvloeden influencers het gedrag en de meningen van anderen, die hen zien als geloofwaardiger en meer betrouwbaar dan advertising. Het is dan ook een effectieve manier om het bereik en de betrokkenheid binnen een specifieke doelgroep te vergroten.
Lees meer over de opleiding Influencer marketing.

Influencer Marketing

    Voor een dag, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Lead generatie optimalisatie

Deze tweedaagse opleiding gaat over het verbeteren van conversie door het toepassen van psychologische principes, beter werkende copywriting en -content, de juiste aangeboden extra services en het optimaliseren van het koopproces, met het doel om meer en betere leads genereren.
Lees meer over de opleiding Lead generatie optimalisatie.

Lead generatie optimalisatie

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Lean startup

Wil jij sneller en met meer succes innoveren? Lean startup bewijst z’n waarde met een combinatie van startup mentaliteit, experimenten en prototypes om ideeën kans van slagen te geven. Maak een playbook en pas Lean startup met vertrouwen toe voor je eigen situatie.
Lees meer over de opleiding Lean startup.

Lean startup

    Voor één dag, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Online persuasion

Leer het onbewuste gedrag van je bezoekers te begrijpen. Wat motiveert jouw bezoeker? Hoe nemen ze beslissingen? Over de werking van het consumentenbrein en het toepassen van bewezen psychologische principes. Leer het gedrag positief te beïnvloeden en bezoekers te motiveren.
Lees meer over de opleiding Online persuasion.

Online persuasion

    Voor een dag, exclusief btw en inclusief materialen en catering.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

Social selling in B2B

Genereer betere B2B leads: in de opleiding Social selling in B2B leer je hoe jouw personal branding de basis is voor het werven van prospects en leads en ga je aan de slag met een gepersonaliseerde social selling strategie.
Lees meer over de opleiding Social selling in B2B.

Lead generatie optimalisatie

    Voor twee dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden

User experience (UX) en Interaction design

Deze driedaagse praktische opleiding gaat over gebruikervriendelijk ontwerpen. Breng je doelgroep in kaart met behulp van persona’s. Ontwikkel je concept. En werk dit uit in wireframes en in een werkend prototype.
Lees meer over de opleiding Interaction design.

User experience (UX) en Interaction design

    Voor drie dagen, exclusief btw en inclusief materialen en lunch.

  • Persoonsgegevens



  • Factuurgegevens



  • Overig


  • Door te klikken op 'Verzenden' ga ik akkoord met de Algemene voorwaarden


  • Testimonial
    Gert den Hollander, Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij, '16

    De opleiding bij Emerce met Eddy Boeve heeft me een hoop nieuwe inzichten opgeleverd en heeft me geholpen om op een hele andere manier over onze marketing inspanningen na te denken. Daarnaast was het erg leerzaam om twee dagen met mede-marketeers aan tafel te zitten.

  • Testimonial
    Hans van Leersum, Freelance SEO specialist, Advanced SEO '16

    Als ervaren leermeester schud Peter van de Graaf tientallen voorbeelden uit zijn mouw van bedrijven die hij in de afgelopen decenia hielp. Ik ken geen training die dermate diep in complexe uitdagingen van zoekmachineoptimalisatie duikt als Advanced SEO van Emerce. Peter spitst de cursus toe op de uitdagingen van de deelnemers. Schroom dus vooral niet om vooraf jouw specifieke uitdagingen naar Peter te sturen zodat ze uitgebreid aan bod zullen komen tijdens de twee cursusdagen.

  • Testimonial
    KIM ROOIJAKKERS, Compuware Mainframe Solutions, LGO mrt '16

    Mijn online marketing ervaring had ik ‘on-the-job’ opgedaan. Ik zocht een stukje verdieping van kennis en inzicht in hoe anderen lead generatie en conversie benaderen. De opleiding Lead Generatie Optimalisatie en de interactie met andere cursisten gaven mij de juiste handvaten en een inspiratie boost om volop aan de slag te gaan met onze online activiteiten.

  • Testimonial
    Jan Wiebe - Aegon, Service design feb '16

    Naast een stevige portie theorie kwam de dagelijkse praktijk volop aan de orde. Niet alleen door gastsprekers. Maar ook door het werken aan je eigen case. Met als toetje van de opleiding een visualiser die je case verbeeld. Ik ben een fan geworden van design thinking.

  • Testimonial
    Jeroen de Liefde - ABN AMRO, Lead generatie optimalisatie nov '15

    We konden heel goed de diepte in, omdat we met een kleine groep en waren. We hebben naast de theorie ook scherp kunnen kijken naar onze zelf gekozen landingspagina's. Kortom, direct input om de volgende dag mee aan de slag te gaan!

  • Testimonial
    Jeroen van Kesteren - Diningcity, Conversie optimalisatie jan '16

    De opleiding Conversie Optimalisatie was zeer leerzaam. Als online bedrijf zijn wij constant bezig met het verhogen van de conversie. Tijdens de cursus krijg je waardevolle tips die je direct kan testen voor je eigen site.

  • Testimonial
    Marieke Pronk, Conversie optimalisatie dec '14

    Een zeer concrete training, die diep ingaat op de materie van conversie optimalisatie. Een uitstekende aanvulling op het Conversion congres. Van verleidingsprincipes, het maken van persona's, testing tools tot de check-out pagina; alles wordt zeer uitvoerig besproken en geoefend in korte cases.

  • Testimonial
    Mark Verhoeven, Crossmediale contentmarketing dec'15

    Inhoudelijk goed programma. Professionele docenten met een schat aan kennis en ervaring. Dankzij selecte gezelschap is de interactie optimaal en wordt ingegaan op vraagstukken die betrekking hebben op eigen organisatie.

  • Testimonial
    Osin Peltenburg, Business model innovation okt '15

    De training bood mij perfecte verdieping. De opleiding heeft het voor mij mogelijk gemaakt in de dagelijkse praktijk op een hoger niveau bij te dragen aan de ontwikkeling van onze business models. Het brengt me daadwerkelijk verder in mijn functie en zorgt er voor dat ik beter in staat ben om in te spelen op veranderingen in de toekomst.

Persoonlijk studieadvies?

Neem gerust contact op voor persoonlijk advies en om vragen te stellen.

Emerce

Emerce opleidingen
Willem Fenengastraat 4B
1096 BN Amsterdam

Contact

Telefoon: 088 – 1474 114

E-mail: opleidingen@emerce.nl

Persoonlijk advies

Op maandag t/m vrijdag
09:00 to 18:00
op belafspraak