Collection
De agency cases van december
In deze collectie bundelen we de beste cases van diverse agencies. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen. Zowel hoogte- als dieptepunten worden gedeeld. En de cijfers en statistieken achter de campagne.
Uitgelichte video's
Waarom de maakindustrie meer aandacht verdient in digitale transformatie
Rik Vera, Remco van Nieuwenhoven
How to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria
Laura van den Boom, Patrick Klink, Wout van den Dool
Centraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Jurriën Kerstholt, John Mouthaan
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekersRik Vera
Keynote spreker, FuturoloogWaarom de maakindustrie meer aandacht verdient in digitale transformatie
Remco van Nieuwenhoven
Oprichter en strateeg, Orange JuiceWaarom de maakindustrie meer aandacht verdient in digitale transformatie
Laura van den Boom
Brand Builder, Strategic Leader, Impact Consultant, ZelfstandigHow to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria
Patrick Klink
Managing Director, ONBRDNGHow to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria
Wout van den Dool
Senior Global Product Owner, FrieslandCampinaHow to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria
Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe ZaakCentraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
John Mouthaan
Global Head of Digital Sales, Royal Swinkels Family BrewersCentraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken