
Collection
De agency cases van februari
In deze collectie bundelen we de beste cases van diverse agencies. Er wordt in detail gekeken naar hoe deze cases tot stand kwamen. Zowel hoogte- als dieptepunten worden gedeeld. En de cijfers en statistieken achter de campagne.
Uitgelichte video's

Yanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschool



Van business concept naar een meaningful digital product



How To: effectieve evaluatie van de samenwerking met je bureau


Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Katya Lebedeva
Head of Marketing, YANGA Sports Water
Yanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschool

Herwin van den Berg
Managing Director & Partner, Endeavour
Yanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschool

Remmert Stipdonk
Digital Business Strategist & Founder, fresk.digital
Van business concept naar een meaningful digital product

Roy Scheerder
Co-founder, Ravlling
Van business concept naar een meaningful digital product