Alle E-commerce 2023 sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.
Menno Dings
Head of Brand & Marketing, OFM
De opkomst, de groei én de ontwikkeling van OFM
Ronald ter Voert
Host, Emerce
De opkomst, de groei én de ontwikkeling van OFM
Jeroen Heslenfeld
Head of Unwasted & Performance Marketing, PepsiCo
Hoe kan e-commerce bijdragen aan de strategie van een voedselmerk?
Jaspar Roos
Host, Emerce
Hoe kan e-commerce bijdragen aan de strategie van een voedselmerk?
Remi Tromer
Globlal eCommerce Acceleration Manager, Arla Foods
Volgens Arla is e-commerce een speelplaats
Glen Schrijvers
Host, Emerce
Volgens Arla is e-commerce een speelplaats
Eduard Brenninkmeijer
Algemeen Directeur - CEO, Vitaminstore
De rol van customer experience, innovatie en personalisatie in een groeistrategie
Oliver de Leeuw
Host, Emerce
Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Pleuni Rohof
Head of eCommerce, MARS Nederland
De e-commerce strategie van MARS
Joris Volmering
Business Development Manager, ELISA (nieuwe naam Sprii.io)
Groei sneller dan de concurrentie met live shopping en de juiste content strategie
Krijn Schuurman
Host, Emerce
Shoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT
Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PRO
Zes best practices om je CDP optimaal in te zetten in het privacy-first tijdperk
Maarten de Smit
Sr Business Development Mgr PostNL Digital Business, PostNL
Betrouwbaarheid en soepelere check-out: digitale producten voor webshopeigenaren
Eleon Jonker
Marketing Manager, GSMpunt.nl
Betrouwbaarheid en soepelere check-out: digitale producten voor webshopeigenaren
Stephan Hoes
Director Products & Solutions, Mastercard Nederland
Click2Pay: minder frustratie klant in betaalproces, meer conversie webshophouder
Willem Ruiter
Digital Marketing Manager, JEROME
Winst draaien met je Google Ads campagnes? Stel je winstgevendheid per product vast
Michiel Bestebroer
CEO, NextChapter eCommerce
Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Bart de Rijke
Eigenaar en CEO, Supplime
Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Rob van Gent
Founder & Head of Digital Commerce, D2C Company & “The Future of Commerce”
Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Michaël Verdonck
Senior Product Owner, Crunch Analytics
AI in fashion retail: van banenbedreiging naar datagedreven relevantie
Bart van Bommel
Head of E-commerce, Digital Marketing & CRM, Koninklijke Auping
Shoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT
Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird Day
Shoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT