Alle E-commerce 2023 sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.
Menno Dings
Head of Brand & Marketing, OFMDe opkomst, de groei én de ontwikkeling van OFM
Ronald ter Voert
Host, EmerceDe opkomst, de groei én de ontwikkeling van OFM
Jeroen Heslenfeld
Head of Unwasted & Performance Marketing, PepsiCoHoe kan e-commerce bijdragen aan de strategie van een voedselmerk?
Jaspar Roos
Host, EmerceHoe kan e-commerce bijdragen aan de strategie van een voedselmerk?
Remi Tromer
Globlal eCommerce Acceleration Manager, Arla FoodsVolgens Arla is e-commerce een speelplaats
Glen Schrijvers
Host, EmerceVolgens Arla is e-commerce een speelplaats
Eduard Brenninkmeijer
Algemeen Directeur - CEO, VitaminstoreDe rol van customer experience, innovatie en personalisatie in een groeistrategie
Oliver de Leeuw
Host, EmerceHoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Pleuni Rohof
Head of eCommerce, MARS NederlandDe e-commerce strategie van MARS
Joris Volmering
Business Development Manager, ELISA (nieuwe naam Sprii.io)Groei sneller dan de concurrentie met live shopping en de juiste content strategie
Krijn Schuurman
Host, EmerceShoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT
Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PROZes best practices om je CDP optimaal in te zetten in het privacy-first tijdperk
Maarten de Smit
Sr Business Development Mgr PostNL Digital Business, PostNLBetrouwbaarheid en soepelere check-out: digitale producten voor webshopeigenaren
Eleon Jonker
Marketing Manager, GSMpunt.nlBetrouwbaarheid en soepelere check-out: digitale producten voor webshopeigenaren
Stephan Hoes
Director Products & Solutions, Mastercard NederlandClick2Pay: minder frustratie klant in betaalproces, meer conversie webshophouder
Willem Ruiter
Digital Marketing Manager, JEROMEWinst draaien met je Google Ads campagnes? Stel je winstgevendheid per product vast
Michiel Bestebroer
CEO, NextChapter eCommerceHoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Bart de Rijke
Eigenaar en CEO, SupplimeHoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Rob van Gent
Founder & Head of Digital Commerce, D2C Company & “The Future of Commerce”Hoe je met EaaS kunt besparen op je operationele kosten in e-commerce
Michaël Verdonck
Senior Product Owner, Crunch AnalyticsAI in fashion retail: van banenbedreiging naar datagedreven relevantie
Bart van Bommel
Head of E-commerce, Digital Marketing & CRM, Koninklijke AupingShoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT
Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird DayShoppen in 2030: nieuwe methode ondersteunt retailers bij toekomstbestendige IT