Collection

E-commerce trends: wat je moet weten

Wat is van nu, wat is nieuw en wat is next in e-commerce? Sprekers van gevestigde merken, prominente nieuwkomers en experts van toonaangevende bureaus zorgen voor een allesomvattende e-commerce-update. Aan de hand van strategische sessies, cases uit de praktijk, concrete tips, en analyses van trends (en hypes), krijg je een overzicht met de laatste inzichten over al de onderwerpen die er nú toe doen in e-commerce.

Populaire sprekers
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T102040.604
Ruben Teunissen
CRO Specialist: Conversational AI, Centraal Beheer
De lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI
De lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI
Ontwerp zonder titel - 2024-09-11T145054.390
Andrey Prokhorov
E-commerce Optimization Team Lead, ASICS
Welke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?
Welke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?
Ontwerp zonder titel - 2024-09-09T144615.932
Kitty Bakker
Lead Client Partner, Pinterest
De evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance
De evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T104540.125
Jurre Mulder
Chief Digital & Technology Officer, Intergamma
Hoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerce
Hoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerce
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T103247.072
Julie Munneke-Tromp
Founder, Tiny Library
Duurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library
Duurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library
Ontwerp zonder titel - 2024-08-13T090540.066
John Mouthaan
Global Head of Digital Sales, Royal Swinkels Family Brewers
Centraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Centraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T111235.170
Lucas Bassa
Head of Marketplaces, Netprofiler
Succesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundels
Succesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundels
Ontwerp zonder titel - 2024-08-13T093407.585
Martin van Ammers
Head of SEO, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Ontwerp zonder titel - 2024-08-13T093703.469
Danny Munier
Lead Consultant - SEA, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Ontwerp zonder titel - 2023-08-29T125650.296
Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird Day
Ritme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel
Ritme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T112331.995
Jerome Hesterman
Manager Customer Experience & Digital Transformation, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Ontwerp zonder titel - 2024-07-23T112521.212
Tessa Mogezomp
Senior Consultant - Customer & Growth, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Ontwerp zonder titel - 2024-04-16T125941.849
Dominique Roos
Lead Customer Success Manager, Freshworks
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Ontwerp zonder titel - 2024-08-13T092421.645
Sam Panzer
Director of Industry Strategy, Talon.One
De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?
De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?
Jurriën Kerstholt
Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe Zaak
Centraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Centraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Alle 'E-commerce trends: wat je moet weten' Video's

Sponsors & partners

E-commerce trends: wat je moet weten wordt mede mogelijk gemaakt door de steun van deze sponsors en partners.

Silver Sponsors