
Collection
E-commerce trends: wat je moet weten
Wat is van nu, wat is nieuw en wat is next in e-commerce? Sprekers van gevestigde merken, prominente nieuwkomers en experts van toonaangevende bureaus zorgen voor een allesomvattende e-commerce-update. Aan de hand van strategische sessies, cases uit de praktijk, concrete tips, en analyses van trends (en hypes), krijg je een overzicht met de laatste inzichten over al de onderwerpen die er nú toe doen in e-commerce.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Ruben Teunissen
CRO Specialist: Conversational AI, Centraal Beheer
De lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI

Andrey Prokhorov
E-commerce Optimization Team Lead, ASICS
Welke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?

Kitty Bakker
Lead Client Partner, Pinterest
De evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance

Jurre Mulder
Chief Digital & Technology Officer, Intergamma
Hoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerce

Julie Munneke-Tromp
Founder, Tiny Library
Duurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library

John Mouthaan
Global Head of Digital Sales, Royal Swinkels Family Brewers
Centraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken

Lucas Bassa
Head of Marketplaces, Netprofiler
Succesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundels

Martin van Ammers
Head of SEO, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken

Danny Munier
Lead Consultant - SEA, Netprofiler
Google’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken

Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird Day
Ritme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel

Jerome Hesterman
Manager Customer Experience & Digital Transformation, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders

Tessa Mogezomp
Senior Consultant - Customer & Growth, BearingPoint
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders

Dominique Roos
Lead Customer Success Manager, Freshworks
Bewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders

Sam Panzer
Director of Industry Strategy, Talon.One
De korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?

Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe Zaak
Centraal aangestuurde ‘D2C-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken