Collection
E-commerce trends: wat je moet weten
Wat is van nu, wat is nieuw en wat is next in e-commerce? Sprekers van gevestigde merken, prominente nieuwkomers en experts van toonaangevende bureaus zorgen voor een allesomvattende e-commerce-update. Aan de hand van strategische sessies, cases uit de praktijk, concrete tips, en analyses van trends (en hypes), krijg je een overzicht met de laatste inzichten over al de onderwerpen die er nú toe doen in e-commerce.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekersRuben Teunissen
CRO Specialist: Conversational AI, Centraal BeheerDe lessen die Centraal Beheer heeft geleerd bij het optimaliseren van hun AI
Andrey Prokhorov
E-commerce Optimization Team Lead, ASICSWelke statistieken gebruikt ASICS in zijn experimentprogramma’s?
Kitty Bakker
Lead Client Partner, PinterestDe evolutie van Pinterest: de P staat voor Performance
Jurre Mulder
Chief Digital & Technology Officer, IntergammaHoe Intergamma zich onderscheidt in de e-commercemarkt met omni-commerce
Julie Munneke-Tromp
Founder, Tiny LibraryDuurzaam huren voor generatie z: innovatie in kinderproducten bij Tiny Library
John Mouthaan
Global Head of Digital Sales, Royal Swinkels Family BrewersCentraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken
Lucas Bassa
Head of Marketplaces, NetprofilerSuccesvoller d2c verkopen via marketplaces: specifieke zoektermen en unieke productbundels
Martin van Ammers
Head of SEO, NetprofilerGoogle’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Danny Munier
Lead Consultant - SEA, NetprofilerGoogle’s Generative AI: zoekwoorden herzien, databronnen combineren en productfeed verrijken
Wim La Haye
Founder & Commercial director, Bluebird DayRitme, snelheid en iteraties het belangrijkst bij succesvol opschalen nieuw businessmodel
Jerome Hesterman
Manager Customer Experience & Digital Transformation, BearingPointBewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Tessa Mogezomp
Senior Consultant - Customer & Growth, BearingPointBewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Dominique Roos
Lead Customer Success Manager, FreshworksBewuster positioneren en investeren in vertrouwen en AI-expertise: de lessen van Digital Leaders
Sam Panzer
Director of Industry Strategy, Talon.OneDe korting ‘death spiral’ vermijden: hoe ontsnap je als merk uit de negatieve spiraal?
Jurriën Kerstholt
Oprichter en Eigenaar, De Nieuwe ZaakCentraal aangestuurde ‘d2c-motor’ Royal Swinkels fungeert als dominosteen voor meerdere merken