Wat is nieuw binnen Retailmedia?
Retailmedia wordt door steeds meer retailers en merken omarmd: voor de één een manier om extra inkomsten te genereren, voor de ander een goede strategie om je merk onder de aandacht te brengen. Er wordt steeds meer mogelijk, maar wat zijn de juiste keuzes en hoe behaal je de beste resultaten? Ontdek de beste strategieën voor closed-loop adverteren, het gebruik van first-party data, DOOH, targeting, conversie, gesponsorde producten, clean data (rooms), sampling, loyaliteitsprogramma's, betrokkenheid en nog veel meer. Leer bovendien van relevante cases wat goed werkt en wat verbeterd kan worden in de wereld van adverteren, marketing en klantbetrokkenheid.
Bericht ontvangen bij release?
Deze collectie wordt binnenkort gepubliceerd. Interesse? Meld je aan en we sturen je een e-mail zodra deze live staat.
Beschikbaar vanaf 30 mei
Gerbrand Hoogvliet
Head of E-commerce, FrieslandCampinaJustin Sandee
Director Commercial Development, bol Retail MediaRogier Lammers
Voorzitter Retail Media Taskforce, VIA NederlandTjalke Bredenoord
Head of Digital & Media , Arla FoodsOlivier Fornier
Head of Retail Media, PLUS RetailSander Kwint
Head of Performance Solutions, KinessoThijs van den Heuvel
Commerce Director, GroupMJoshua Thiel
Head of Advertising Analytics, bol Retail MediaKennis wanneer het jou uitkomt
Start je dag met een video vol nieuwe inzichten, pak tijdens de lunch de learnings van een expert mee, of kijk nog eens terug wat die-en-die ook alweer zei over een onderwerp waar je mee bezig bent. Het kan allemaal: je bekijkt de video’s waar en wanneer het je uitkomt, zo vaak als je wilt.
De nieuwe retailmedia
Retailmedia is op zich niets nieuws: al decennialang maken merken reclame bij de retailer in de winkel. Wel nieuw zijn de mogelijkheden van digitalisering en data. Genoeg reden voor optimisme of moeten we het speelveld wat nuchterder bekijken? Grote organisaties met wat meer afstand hebben een bredere blik en zien wat er écht gaande is.
Ervaringsdeskundigen
Met de juiste aanpak profiteren zowel retailers als merken van retailmedia. Maar wat is de juiste aanpak? Inzicht in de werkprocessen van beide partijen helpt die vraag te beantwoorden. Retailers en merken delen hun ervaringen en uitdagingen uit de concrete praktijk en bieden zo aanknopingspunten.
Op de hoogte blijven?
Stel een alert in voor deze collectie, dan sturen we je een mail op de dag van de launch. Houd je inbox in de gaten!