-

12 stappen voor succes over de grens in e-commerce

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Als je Cross Border zaken wilt gaan doen als e-commercebedrijf, vergt dit een lange adem. Het duurt zeker 2 tot 3 jaar voordat je break-even draait.

Dat vertelt Joël Groen, E-commerce Director van EDC Retail, onder meer bekend van Easytoys en PABO. In deze talk neemt hij de kijker mee in een stappenplan waar hij de afgelopen 14 jaar aan heeft gewerkt.

Volgens Joël is het werk in e-commerce nooit af, zeker niet als je ook actief wilt worden in het buitenland. “In de E-commerce-wereld zijn er geen grenzen als het gaat om succes.” Om je handvaten te geven hoe je moet starten en hoe je kunt groeien deelt hij de 12 stappen die zijn bedrijf momenteel gebruikt om EasyToys te introduceren in nieuwe markten.

Host: Hielko van der Molen (Digital Marketing Executive, trainer en coach Online Marketing)

Spreker: Joël Dave Groen (E-commerce Director bij EDC Retail)

Collectie: Crossborder

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond