-

Drie succesfactoren voor e-commerce in een post-pandemie wereld

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Adobe. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Adobe’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoewel e-commerce al enkele jaren een onafgebroken groei doormaakt, kunnen we de evolutie ervan niet analyseren zonder rekening te houden met de coronapandemie en de gevolgen ervan.

De afgelopen periode, gekenmerkt door lockdown-periodes, heeft de evolutie van het online winkelen sterk beïnvloed. Veel fysieke winkels waren gesloten en consumenten hadden de wens om zich tegen het virus te beschermen door menselijke interacties zo veel mogelijk te beperken. Een trend die de hele bevolking heeft beïnvloed, waarbij online winkelen het “nieuwe normaal” is geworden.

In dit interview deelt Lucien Shut (Omnichannel Strategie Manager bij Dille & Kamille) zijn ervaringen en lessen die hij geleerd heeft tijdens de pandemie. Hij zal ook onthullen wat de belangrijkste succesfactoren zijn voor de e-commerce van morgen.

Spreker: Lucien Schut (Omnichannel Strategie Manager bij Dille & Kamille)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond