-

In 5 stappen naar een succesvolle business case voor online B2B-marketing

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat Emerce je gegevens in de Emerce database zet en je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten stuurt, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe zet je een goede business case voor online marketing op en hoe optimaliseer je je kanalen op basis van data? Frans Appels en Dyon Metselaar van Leadscope nemen je in deze sessie mee in de wereld van de data driven innovatie in de B2B.

Aan de hand van het 5 driver-model (acquisitie, conversie, leadconversie, retentie, viraliteit) en klantcases laten zij zien hoe je door continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.

In dit webinar leer je:

  • hoe je een business case maakt op basis van de gemiddelde klantwaarde en de maximale CPL berekent;
  • hoe je dit proces meetbaar maakt met vaak weinig datapunten;
  • hoe je de juiste kanalen selecteert, aansluitend bij de stappen in de buyer journey;
  • hoe je ‘test-learn-scale’ toepast op doelgroep, boodschap, medium en moment.

Sprekers

Frans Appels (managing partner, Leadscope)

Dyon Metselaar (director sales & marketing, Leadscope)

Host 

Roeland de Bruijn (Cool Content Company.com)

Collection 

B2B digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond