In 5 stappen naar een succesvolle business case voor online B2B-marketing

Hoe zet je een goede business case voor online marketing op en hoe optimaliseer je je kanalen op basis van data? Frans Appels en Dyon Metselaar van Leadscope nemen je in deze sessie mee in de wereld van de data driven innovatie in de B2B.

Aan de hand van het 5 driver-model (acquisitie, conversie, leadconversie, retentie, viraliteit) en klantcases laten zij zien hoe je door continu experimenteren je online resultaten maximaliseert.

In dit webinar leer je:

  • hoe je een business case maakt op basis van de gemiddelde klantwaarde en de maximale CPL berekent;
  • hoe je dit proces meetbaar maakt met vaak weinig datapunten;
  • hoe je de juiste kanalen selecteert, aansluitend bij de stappen in de buyer journey;
  • hoe je ‘test-learn-scale’ toepast op doelgroep, boodschap, medium en moment.

Sprekers

Frans Appels (managing partner, Leadscope)

Dyon Metselaar (director sales & marketing, Leadscope)

Host 

Roeland de Bruijn (Cool Content Company.com)

Collection 

B2B digital



Gerelateerde artikelen