-

Vijf tips om je klantbeleving direct te verbeteren

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Doordat zich (noodgedwongen) steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van je klant. Vijf tips om je customer experience te verbeteren met behulp van e-mailmarketing.

Een goede klantbeleving bestaat uit verschillende elementen. Een daarvan is e-mailmarketing. In dit webinar deelt Michelle Brinkhuis van ISM vijf praktische tips om je klantbeleving te verbeteren met de inzet van e-mailmarketing. Tijdens de sessie zal zij aan de hand van voorbeelden laten zien hoe jij met je merk de klant het beste begeleidt en zo een goede klantervaring biedt.

De tips die aan bod komen zijn:

  1. Storytelling: Wat maakt een merk relevant en uniek
  2. Data verzamelen: Hoe kun je jouw klant betrekken bij jouw unieke verhaal?
  3. Leer je klant kennen: Wat beweegt jouw klant?
  4. Get personal:  Jouw klantinzichten toepassen
  5. Klantbegeleiding: Customer life cycle


Spreker:
Michelle Brinkhuis (marketing automation consultant bij ISM eCompany)

Host: Roeland de Bruin (Cool Content Company)

Collectie: E-commerce Live

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond