-

Vijf vragen over de toekomst van e-commerce in Nederland

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Channable. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Channable’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over de toekomst van het Nederlandse e-commerce landschap.

Hoe ziet de toekomst eruit van het CPS- vs CPC-model? Waar gaat het heen als het gaat om de keuze voor een verkoopkanaal? Hoe zit het met automatisering via Smart bidding en winst-gedreven aansturing? En op welke manier breiden e-commerce-spelers uit via internationalisatie?

In deze video leren Theo Lentjes (Beslist.nl) en Robert Schavemaker (Channable) je welke verkoopkanalen het meest gekozen worden door Nederlandse verkopers hoe je deze externe kanalen, door performance-data en kostendata te combineren, meer op winst kunt aansturen en zo internationaal kunt groeien.

Sprekers: Theo Lentjes (Innovatie Manager bij Beslist.nl) en Robert Schavemaker (Country Manager Benelux bij Channable)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond