-

ASICS: hogere conversie dankzij neuro-usability-onderzoek

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Door slim gebruik te maken van neuro-usability-onderzoek kan je de conversie een flinke boost geven. Maar hoe pak je dat aan?

ASICS ontwikkelde de Shoefinder 2.0 op basis van neuro-usability onderzoek naar de emotionele beleving van gebruikers. Daarbij voeren ze op een set van kwantitatieve, technische, psychologische en emotionele data.

In deze video vertelt Rick Hoving (Senior E-Commerce Manager bij ASICS) alle ins en outs over dit traject. En de resultaten liegen er niet om: na 4 maanden boekte ASICS al een conversiestijging van 40%.

Spreker: Rick Hoving (Senior E-Commerce Manager bij ASICS)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond