-

Begin niet met creativiteit, begin met data

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Dotdigital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Dotdigital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe verzamel je relevante data? Welke data is überhaupt relevant? En hoe zet je deze data vervolgens op de juiste manier in? Insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.

“Begin niet met creativiteit, begin met data” is het motto van Niels Kolijn. Hij werkt als partnership manager bij dotdigital en heeft als taak om de best passende tech en kennis te bieden aan marketeers. Hij hamert op het belang van data om te voorkomen dat je juist in de beginfase aannames moet doen waarmee je een campagne compleet de verkeerde richting op zou kunnen sturen.

Minder tijd, minder kosten

Volgens Kolijn kan de juiste inzet van data zorgen voor gerichte campagnes en dus voor een effectieve inzet van tijd en marketingbudget. Dit webinar focust op het verzamelen van relevante klantendata, als basis voor hogere conversie en persoonlijke klantreizen via marketing automation. Niels Kolijn geeft insights en praktische tips op het gebied van personalisatie.

collectie

B2B Digital

spreker

Niels Kolijn, Partnerships Manager dotdigital

host

Ronald ter Voert, RTV Media

Ronald is adviseur en ondernemer op het snijvlak van digitale media, marketing, communicatie en e-commerce. 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond