-

Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Gedragspsychologie speelt een belangrijke rol bij online conversie en klantbeleving. Wat zijn de geheimen op dat vlak van Coolblue, Amazon en Bol.com?

Wil je net als topwebsites Coolblue, Amazon en Bol.com elk jaar méér verkopen, méér leads genereren en méér inschrijvingen? Doordat zij veel testen, weten zij hoe wij keuzes maken, waardoor hun website meer oplevert. Maar… die ontdekkingen houden zij natuurlijk het liefst geheim. In deze presentatie vertelt Bas Wouters wat deze geheimen zijn en hoe jij deze zelf op een ethische manier kunt toepassen.

Bas is overtuigingsexpert, bestseller auteur van ‘Online Invloed’ en oprichter van het Online Influence Institute. Met zijn online leadgenerator keukenplaats.nl zette hij de keukenbranche op zijn kop en genereerde hij een miljoenenomzet. Hij vertelt in deze presentatie hoe SEAT met een simpele aanpassing de conversie met 2000% verhoogde en hoe Bol.com met een eenvoudige wijziging het aantal ingestuurde reviews met 400% verhoogde. Tot slot vertelt hij  hoe je dit zonder grote investeringen direct op je eigen online omgeving kunt toepassen.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)

Spreker: Bas Wouters (bestseller auteur en online overtuigingsexpert bij Online Influence Institute)

Collectie: E-commerce Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond