
Connected Retail: hoe doet Zalando dat?
De pandemie heeft duidelijk aangetoond hoe belangrijk het is om offline en online met elkaar te verbinden. Zalando vertelt hoe het de mode-industrie samenbrengt.
Zalando heeft zorgvuldig overwogen hoe het een deel van de oplossing kan zijn bii Connected Retail, door de mode-industrie samen te brengen op zijn platform. Vice President Direct to Consumer Carsten Keller legt in deze video uit hoe het online platform voor mode en lifestyle online en offline retail aan elkaar verbindt.
Verder vertelt hij hoe dit zowel kleine als grote fysieke winkels in staat stelt gemakkelijk toegang te krijgen tot online bestellingen van de miljoenen klanten die bij Zalando winkelen.

Carsten Keller
Dr. Carsten Keller is Vice President for Direct-to-Consumer at Zalando SE, Europe’s leading online fashion platform. He is responsible for Zalando’s growing Connected Retail Program, connecting brick and mortar stores to the Zalando platform. Carsten joined Zalando in 2016 to accelerate the growth of the marketplace business and to build a portfolio of solutions for brand partners (e.g., stock integration, data analytics, wholesale marketplace). Prior to joining Zalando, he served clients in the Fashion and Sportswear industry as a management consultant at McKinsey & Company for twelve years. Carsten holds a Masters degree in Business from the University of Münster and a PhD (summa cum laude) from the University of Bremen.

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


AI, attributie en de nieuwe realiteit van marketing

AI-gedreven commerce maakt handmatig beheren passé
