-

COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor OrangeValley. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met OrangeValley’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?

Steeds meer organisaties spreken de ambitie uit om met een aanpak waarin de klant centraal staat een toe te werken naar een niveau waarin een vorm van Customer Lifetime Value (CLV) gerealiseerd wordt. De vraag is wat zijn hiervoor de juiste stappen? Met de aankomende transitie op het gebied van cookies wordt dit alsmaar uitdagender. Hoog tijd voor een helder stappenplan.

In deze video bespreken Andries Hiemstra en Laurens van Stokkum (OrangeValley) en Maarten van Minnen (Roche) aan de hand van een case bij farmacieconcern Roche de concrete stappen voor een future-proof aanpak richting CLV, rekening houdend met het aankomende cookieless-era.

Sprekers: Andries Hiemstra (Strateeg bij  OrangeValley), Maarten van Minnen (Digital Marketing Manager bij Roche) en Laurens van Stokkum (Digital Marketeer bij OrangeValley).

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Roeland de Bruin

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond