Cross-border-strategie: there’s no going back!

De ontwikkelingen ingegeven door de coronapandemie vragen om een aanpassing van de cross-border-strategie van webwinkeliers. Een ding is zeker: er is ‘no going back’.

Door de Covid-19-uitbraak is het online winkelen niet alleen in eigen land, maar ook over landsgrenzen heen fors toegenomen. De pandemie, maar ook geopolitieke ontwikkelingen en noodzaak om milieuproblemen aan te pakken door middel van duurzame productie- en consumptiepatronen zorgen voor een verandering in vraag en aanbod in cross-border e-commerce.

In deze video vertelt Sjoukje Goldman, onderzoeker/docent Hogeschool van Amsterdam aan het Centre for Market Insights, waarom bovengenoemde ontwikkelingen vragen om een aanpassing van de cross-border-strategie van webwinkeliers.

Spreker: Sjoukje Goldman (Onderzoeker/docent Hogeschool van Amsterdam – Centre for Market Insights)

Collectie: Emerce Ecommerce 2021

Host: Roeland de Bruin

28,8K



Gerelateerde artikelen