Customer insights en vijf andere pijlers van e-commerce

De digitale transformatie gaat sneller dan ooit en vraagt om een serieuze inspanning van organisaties. Stella Fietsen deelt haar ervaringen op het gebied van customer insights.

Dit webinar behandelt de zes pijlers van digital commerce: customer insights, organisatie, marketing, branding, data en technologie. Jurriën Kerstholt is in zijn rol als oprichter en directeur bij De Nieuwe Zaak doorlopend actief op het raakvlak van business, techniek en marketing. Samen met klantenteams werkt hij aan het verbeteren van de performance van klanten, waaronder Stella Fietsen.

Samen met Rianne Bark – Lunenborg van Stella Fietsen geeft Jurriën je inzicht in de stappen die organisaties moeten zetten om het verschil te maken op e-commercevlak. En vooral over hoe je je klanten hierbij betrekt. Daarbij zoomen ze in op customer insights. Als je wilt groeien, moet je namelijk weten wie de klant is. Je leert hoe Stella Fietsen de klant continu centraal stelt in alles wat de fabrikant van e-bikes doet. Je hoort ook welke de spanningsvelden dit oplevert, want hoe vind je een goed evenwicht tussen aantallen versus klanttevredenheid? Tot slot laten ze zien hoe corona dit proces heeft versneld. Stella Fietsen is het laatste jaar sterk gegroeid en heeft als een van de weinige fabrikanten de volledige funnel in eigen beheer. Hierdoor zijn ze als geen ander in staat om op basis van data de funnel te optimaliseren. Het komende jaar wil het ook in de rest van Europa flink aan de weg timmeren.

Spreker: Rianne Bark-Lunenborg (Marketing Manager bij Stella Fietsen) en Jurriën Kerstholt (Directeur van De Nieuwe Zaak)

Host: Jasper Roos (autoriteit op het gebied van innovatie, transformatie en ondernemerschap)

Collectie: E-commerce Live

 

 

11,2K



Gerelateerde artikelen