-

Customer insights en vijf andere pijlers van e-commerce

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor De Nieuwe Zaak. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met De Nieuwe Zaak’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De digitale transformatie gaat sneller dan ooit en vraagt om een serieuze inspanning van organisaties. Stella Fietsen deelt haar ervaringen op het gebied van customer insights.

Dit webinar behandelt de zes pijlers van digital commerce: customer insights, organisatie, marketing, branding, data en technologie. Jurriën Kerstholt is in zijn rol als oprichter en directeur bij De Nieuwe Zaak doorlopend actief op het raakvlak van business, techniek en marketing. Samen met klantenteams werkt hij aan het verbeteren van de performance van klanten, waaronder Stella Fietsen.

Samen met Rianne Bark – Lunenborg van Stella Fietsen geeft Jurriën je inzicht in de stappen die organisaties moeten zetten om het verschil te maken op e-commercevlak. En vooral over hoe je je klanten hierbij betrekt. Daarbij zoomen ze in op customer insights. Als je wilt groeien, moet je namelijk weten wie de klant is. Je leert hoe Stella Fietsen de klant continu centraal stelt in alles wat de fabrikant van e-bikes doet. Je hoort ook welke de spanningsvelden dit oplevert, want hoe vind je een goed evenwicht tussen aantallen versus klanttevredenheid? Tot slot laten ze zien hoe corona dit proces heeft versneld. Stella Fietsen is het laatste jaar sterk gegroeid en heeft als een van de weinige fabrikanten de volledige funnel in eigen beheer. Hierdoor zijn ze als geen ander in staat om op basis van data de funnel te optimaliseren. Het komende jaar wil het ook in de rest van Europa flink aan de weg timmeren.

Spreker: Rianne Bark-Lunenborg (Marketing Manager bij Stella Fietsen) en Jurriën Kerstholt (Directeur van De Nieuwe Zaak)

Host: Jasper Roos (autoriteit op het gebied van innovatie, transformatie en ondernemerschap)

Collectie: E-commerce Live

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond