Data democratisering is de toekomst voor e-commerce

Wendbaarheid en intelligentie is een must voor succes in e-commerce. Dat kan niet zonder automation en data democratisering.

Uit onderzoek van Accenture blijkt dat 91% van de online kopers zegt dat ze eerder geneigd zijn terug te keren naar een online shop die relevante aanbevelingen of deals aanbiedt. Door up-to-date competitive intelligence en de prijsstrategieën van de concurrent te onderzoeken, weet je zeker dat je gehoor geeft aan die wensen. In deze video legt Burc Tanir van Prisync uit waarom elk bedrijf, ongeacht de grootte, toegang moet hebben tot data.

In dit interview legt hij uit waarom wendbaarheid en intelligentie twee belangrijke componenten zijn van een succesvolle concurrerende e-commerce-strategie en waarom automation een must is. Hij legt uit hoe je nieuwe online kanalen vindt met behulp van competitive intelligence en hoe je een data driven e-commerce strategie bouwt. Tot slot vertelt hij hoe gegevens steeds toegankelijker worden en hoe je daar – ook met een klein budget – gebruik van kunt maken.

Spreker: Burc Tanir (CEO van Prisync)

Collectie: Emerce Ecommerce 2021

Host: Krijn Schuurman

17,6K



Gerelateerde artikelen