-

Data als fundament voor branded content: zo bouw je een succesvolle campagne

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Hearst Netherlands. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Hearst Netherlands’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Creatieve content en data worden vaak als onverenigbaar gezien, terwijl juist die twee aspecten het recept zijn voor succesvolle branded content.

Emmelijn Hermens en Anne Marije de Vries Letsch (beiden van Hearst) leggen in deze video uit hoe je data inzet om tot effectievere campagnes te komen in elke stap van de funnel. Daarnaast zetten zij uiteen wat de creatieve voorwaarden zijn achter een succesvolle campagne.

Anne Marije was voorheen hoofdredactrice van Cosmopolitan en zette daarna de creative Brandend Content-hub ‘’ the Agency‘’ op. Nu geeft zij leiding aan de B2B-afdeling als Chief Commercial Officer van Hearst. Emmelijn startte haar carrière als digital consultant bij verschillende agencies. Sinds september 20218 staat zij aan het hoofd van adtech & data bij Hearst en is zij verantwoordelijk voor het van uitbouwen digitale proposities.


Sprekers: 
Anne Marije de Vries Lentsch (Chief Commercial Officer bij Hearst) en Emmelijn Hermens (Head of Tech & Data bij Hearst)

Collectie:  Emerce EDAY

Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur van CopyRobin)

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond