-

Do’s en don’ts bij het inzetten van automation en AI in het recruitmentproces

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Bullhorn. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Bullhorn’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken.

De strijd om talent wordt steeds heviger. Nu het wereldwijde tekort aan talent zijn hoogste niveau in meer dan een decennium bereikt, hebben werkgevers meer moeite dan ooit om openstaande vacatures te vervullen. In deze video leer je hoe automatisering en AI kunnen helpen bij de ondersteuning van het recruitmentproces.

Maar, zo benadrukt Bart Alberink van Bullhorn, recruitment blijft op bepaalde cruciale momenten gewoon mensenwerk en juist dát feit kan een obstakel zijn in de reis naar digitale transformatie. Hij vertelt hoe de recruitmentbranche aan het veranderen is en op welke momenten je automation en artificial intelligence slim kunt inzetten in het recruitmentproces. Ook legt hij uit wanneer het juist slim is om dat níet te doen.


Spreker:
Bart Alberink (Account Director Enterprise bij Bullhorn)

Collectie: Emerce Recruitment

Host: Krijn Schuurman

 

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond