-

De evolutie van Marketing Automation

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Ematters. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Ematters’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

God versus Darwin: blijft Marketing Automation een geloof of gaat de evolutie nu echt doorzetten?

In deze video vertelt Daniel Nokes over de uitdagingen om échte Marketing Automation te bedrijven. Er is al ontzettend veel mogelijk binnen Marketing Automation, maar in de praktijk merkt de consument hier nog bar weinig van. Aan de hand van voorbeelden worden de uitdagingen en daarmee ook de kansen op het gebied van Marketing Automation blootgelegd.

Hij staat stil bij digital binnen de marketingstrategie, het kiezen of uitnutten van de juiste technologie, en het daadwerkelijk gebruik maken van een centraal klantbeeld. Waar start je? Daniel laat zien waarom strategie, technologie en data de kernonderwerpen zijn om échte Marketing Automation te bedrijven.

Spreker: Daniel Nokes (Commercieel Directeur bij Ematters)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Eric van Hall.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond